Početkom nove 2020. godine Karlovac je dobio novu turističku brošuru. Brošura „Karlovac kroz godinu“ prezentira ljepote i aktivnosti u gradu na četiri rijeke kroz sva četiri godišnja doba. Tiskana je dvojezično na hrvatskom i engleskom u 5.000 primjeraka.

S ciljem promocije grada na 4 rijeke u 4 godišnja doba provedena je krajem prošle godine i promotivna kampanja na društvenim mrežama. Kampanja je na stranice TZ grada Karlovca www.visitkarlovac.hr dovela gotovo 10.000 novih posjetitelja, imala preko 8 milijuna impresija i izuzetno pozitivne reakcije. Bio je to svojevrsni uvod u 2020. godinu tijekom koje će se Karlovac nastaviti pozicionirati kao cjelogodišnja turistička destinacija s ponudom različitih sadržaja kroz sva godišnja doba. Kampanja na temu  četiri godišnja doba provodit će se i tijekom ove godine.

Direktorica TZ grada Karlovca, gđa Marina Burić je ovom prilikom izjavila: „Karlovac se razvija kao cjelogodišnja turistička destinacija. Istraživanje provedeno kroz projekt IQM pokazalo je da upravo to žele i stanovnici Karlovca. Ova brošura je jedan od načina da pokažemo i domaćim i stranim turistima što naš grad nudi tijekom cijele godine, te da su vrata Karlovca otvorena svima. Cilj nam je da Karlovac kao poželjnu turističku destinaciju prepoznaju i oni koji ga do sada nisu posjetili.

Pozivamo vas da prelistate novu brošuru na poveznici – OVDJE.