Koncept IQM koji se provodi i u Karlovcu dobio potvrdu na svjetskoj razini
FEEL IQM postala pridružena članica Svjetske turističke organizacije (UNWTO)
Feel IQM, usluge savjetovanja u turizmu, primljen je 17. rujna 2020. godine u svjetsko elitno društvo najboljih praksi, kao pridružena članica UNWTO-a. Velika je to čast kojom je potvrđena kvaliteta poslovanja Feel IQM i koncepta IQM Destination koji se provodi i u Karlovcu, te na Lošinju, Gradu Hvaru, Vodicama, destinaciji Lika, i u Požeško-slavonskoj županiji. Projekt će se uskoro širiti i u druge hrvatske destinacije.
Koncept IQM Destination osmislile su Đurđica Šimičić i Anamarija Cicarelli, koje provode integralno upravljanje kvalitetom za sve segmente turizma (sve prijavljene smještajne kapacitete, atrakcije, tur. agencije, ugostiteljske objekte, lokalne proizvođače, i sl.) analize, postavljaju koncepte integralnog upravljanja, edukacije, te zajedno sa kolegom Perom Matićem održavaju edukativne programe, mjeri se online reputacija, mjeri se napredak i implementacija marketinških aktivnosti, umrežavanje, poticanje na izvrsnost, postavljanje standarda u kojim se postavljaju ciljevi snažne sinergije poljoprivrede i turizma, održivog razvoja i odgovornog turizma.
Hrvatska ima ukupno 13 priduženih članica UNWTO-a, a svojim članstvom Feel IQM dobiva priliku prezentirati svoja iskustva kao najbolje primjere prakse na kongresima Svjetske turističke organizacije. Projekt IQM destination dobio je preporuku od Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma i sporta.
Karlovac u IQM projektu bilježi napredak i iskorake dionika u destinaciji
„Grad Karlovac je u drugoj godini provođenja IQM projekta. Iznimno smo ponosni na do sada ostvarene rezultate kao i na priznanje koje je naš partner Feel IQM dobio primanjem u Svjetsku turističku organizaciju. To je za nas samo još jedna potvrda da je Karlovac izabrao pravi put za provedbu svojih strateških turističkih ciljeva.“ Izjavila je direktorica TZ grada Karlovca, Marina Burić
Trenutno TZ grada Karlovca provodi dvije promotivne kampanje i aktivnosti vezane uz projekt IQM Karlovac. Radi se promocija restorana i njihovih specijaliteta s gljivama, te promocija turističke kartice IQM pass Visit Karlovac. Rezultati mjerenja pokazuju nam da su restorani za čak 22% povećali broj odgovaranja na online recenzije čime svojim gostima iskazuju zahvalnost. Podignut je i omjer pozitivnih recenzija, te ukupna kvaliteta usluge i ponude hrane u ugostiteljskim objektima koji sada iznosi visokih 91/100, odnosno 2% više nego prethodne godine.
To je odgovorni turizam kakvom težimo, te je put do boljih rezultata poslovanja. Ovi rezultati su direktno vezani uz napore koje TZ grada Karlovca provodi projektom IQM zajedno sa svojim dionicima.