Karlovački restorani pripremaju izvrsna jela s pivom

KARLOVAC – Turistička zajednica grada Karlovca u veljači je u sklopu IQM projekta organizirala trodnevnu besplatnu edukativnu radionicu za kuhare ugostiteljskih objekata s područja Karlovca. Cilj edukacije bila je razmjena znanja i iskustava o lokalnim proizvodima i receptima kako bi zajedničkim snagama pozicionirali Karlovac kao kvalitetnu gastronomsku destinaciju. Pivo je jedan od zaštitnih znakova karlovačkog kraja, poznatog po tradiciji pivarstva, te po manifestaciji Dani piva Karlovac. Upravo će jela s pivom biti posebnost ove ljetne sezone od lipnja do rujna u ponudi karlovačkih restorana. Kao nastavak planiranih aktivnosti i brendiranja karlovačke gastronomije u karlovačkim ugostiteljskim objektima pripremaju se tematski meniji.

Jela s pivom te jela s gljivama ovih dana fotografiraju se za potrebe promocije karlovačke gastro ponude. TZ grada Karlovca će u suradnji s restoranima promovirati nove tematske menije i raditi na brendiranju Karlovca kao poželjne gastro destinacije. Smatramo da se karlovački restorani mogu ljubiteljima dobre hrane nametnuti kvalitetom ponuđenih jela. Ponuda restorana je vrlo maštovita, u pripremi jela se koriste lokalne namirnice i zajednički se priča lokalna gastronomska priča. Cilj je povećanje vidljivosti i bolja prezentacija lokalne gastronomije te privlačenje posjetitelja motiviranih originalnom gastronomskom ponudom u Karlovac.

Puno je toga što Karlovac u ovom trenu može ponuditi svojim gostima. Naše velike atrakcije – Slatkovodni akvarij Aquatika i Muzej Domovinskog rata na Turnju dva su odlična mamca za dolazak u Karlovac. U kombinaciji sa brojnim kulturnim znamenitostima i aktivnostima u prirodi i na vodi koje nude naše turističke agencije, kvalitetna gastronomska ponuda ono je što će upotpuniti doživljaj posjetitelja u destinaciji. Naši restorani tu kvalitetu imaju i veseli nas što ju možemo pokazati posjetiteljima.“ izjavila je Marina Burić, direktorica TZ grada Karlovca