Početkom nove 2020. godine u TZ grada Karlovca zbrajaju se rezultati ostvareni tijekom protekle godine, rade analize i aktivno kreće u realizaciju novih planova. Karlovački turizam zabilježio je u 2019. godini sjajne rezultate. Turistički promet povećan je za čak 15% u dolascima, te 24% u noćenjima.

Prema podacima iz sustava eVisitor dolazaka je u 2019. godini bilo 50.168, a noćenja ukupno 82.839. Dolazaka domaćih turista bilo je 8.783.  Povećanje je to od čak 28% u odnosu na lani. Najveći broj stranih noćenja ostvarili su turisti iz Republike Koreje, Njemačke, Poljske, Češke i Italije.

Za Karlovac i karlovački turizam 2019. godina donijela je brojne kvalitetne pomake, projekte i priznanja. Destinacija Karlovac bila je u finalu za izbor najuspješnije turističke destinacije kontinentalnog turizma Republike Hrvatske. Manifestacije Zvjezdano ljeto i Dani piva Karlovac u novom ruhu pozicionirali su Karlovac na kartu velikih i značajnih nacionalnih manifestacija. Tijekom cijele godine i brojna su druga događanja utjecala na povećanje turističkog prometa, te brendiranje grada kao mjesta susreta i atraktivnu turističku destinaciju.

Vidljivost Karlovca kao turistički atraktivne destinacije povećana je znatno i primjenom novog marketinškog pristupa s posebnim naglaskom na provedbu Strategije digitalnog marketinga grada Karlovca. Aktivnosti s ciljem realizacije zacrtanih planova ovom strategijom nastavit će se i u ovoj godini.

Turistička zajednica grada Karlovca u 2019. godini započela je provedbu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji  (IQM Destination Karlovac) koji je Strategijom razvoja turizma grada Karlovca 2012.-2020. odabran kao najbolji mogući model razvoja turizma u Karlovcu. Aktivnosti u sklopu ovog projekta nastavljaju se i u ovoj godini. Zajedničkim snagama TZ grada Karlovca i dionici u turizmu grada radit će na produženju boravka turista, razvoju novih proizvoda, povezivanju dionika u destinaciji, pojačanom marketingu, te poticanju izvrsnosti.

„Izvrsne rezultate koje bilježimo u 2019. godini Turistička zajednica grada Karlovca doživljava kao obvezu da još više podiže kvalitetu ponude u destinaciji. Zahvaljujem na podršci Gradu Karlovcu i svim dionicima u destinaciji koji čine turizam Karlovca i koji su svojim radom doprinijeli tome da se možemo pohvaliti ovakvim rezultatima. Izazova ni u 2020. godini neće nedostajati, ali mi smo na to spremni i već u prvim danima nove godine krećemo vrlo aktivno u realizaciju zacrtanih aktivnosti. Uvjerena sam da rezultati neće izostati.“ rekla je Marina Burić, direktorica TZ grada Karlovca