Turistička zajednica grada Karlovca u sklopu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji  (IQM Destination Karlovac) provodi redovita mjerenja online reputacije svih turističkih subjekata uključenih u projekt.

Posebno se mjeri svaki turistički subjekt kao i ukupna ocjena destinacije. S obzirom na to da je tijekom lipnja provedena promotivna kampanja na temu ponude jela pripremljenih s pivom u karlovačkim restoranima, donosimo osvrt i rezultate kampanje kao i rezultate mjerenja online reputacije za lipanj. Rezultati se odnose na ugostiteljske objekte u Karlovcu (ukupno 19 objekata)

Ukupna online ocjena svih objekata iznosi 90/100, a temelji se na 3200 ocjena posjetitelja. Najveći broj ocjena posjetitelji su ostavili na Googleu, zatim TripAdvisoru te Facebooku. Najbolje su ocijenjeni hrana, atmosfera, čistoća i osoblje. Čak 95,1% posjetitelja bi dalje preporučilo posjećeni objekt. Strukturu posjetitelja koji su tijekom lipnja ocjenjivali ugostitelje čine 63% obitelji, 30% parovi i 7% pojedinci.

ONLINE PROMOTIVNA KAMPANJA

Tijekom lipnja TZ grada Karlovca provela je online kampanju na Facebooku i Instagramu kojom je promovirala posebnu ponudu jela pripremljenih s pivom u karlovačkim restoranima. Rezultatima smo vrlo zadovoljni jer je doprinijela povećanju broja posjetitelja, te prometu u restoranima koji sudjeluju u kampanji, a to su: konoba Črni kos, bistro Kastel,, restoran Dobra hotela Korana Srakovčić, Kristal, bistro Palma, Lovački rog, restoran M-90, restoran Pod starimi krovovi i restoran Tempo.

Dijana Petrić iz restorana Lovački rog i Tempo komentirala je zajedničke aktivnosti s TZ grada Karlovca: „Zadovoljna sam reakcijom gostiju na ponudu. Smatram da ništa ne može saživjeti preko noći, no puno smo napravili time što smo se udružili i napravili svoje menije, te što se zajednički promoviramo.  Moji restorani će svakako menije jela s pivom ostaviti u standardnoj ponudi. Nadam se da će ta jela postati popularna kao i što je teletina ili jela od divljači.“

Monika Čulig iz konobe Črni kos izjavila je: „Gosti su super odreagirali, te pozdravljaju ovakve angažmane. Nama ugostiteljima to puno znači, te smo svakako za nastavak suradnje. Što se tiče jela s pivom, najviše se tražio kruh s pivom, pljukanci u umaku od svijetlog piva te junetina u umaku od tamnog piva. Ljudi su, kad im se dobro prezentira neko novo jelo, ustvari skloni novim okusima, tako da  je ideja jela s pivom sjajna.“

Kampanja je obuhvatila područje Zagreba, Zagrebačke županije, Primorsko goranske i Sisačko moslavačke županije. Ciljana publika su bili potencijalni domaći gosti iz susjednih županija, izletnici te oni kojima je gastronomija jedan od motiva putovanja. Uz gastro ponudu promovirane su i ideje za vikend izlet u Karlovac.

Skip to content