Odlični rezultati kampanje potvrđuju da je pivo dio identiteta Karlovca

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.8″][et_pb_row _builder_version=”4.4.8″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.8″][et_pb_text _builder_version=”4.4.8″]

Karlovac je tradicionalna pivska destinacija, te je promotivnom akcijom „Na pivo u Karlovac“ koja je održana od 20. kolovoza do 4. rujna 2020. nastavljeno brendiranje Karlovca kao kvalitetne gastronomske destinacije. Aktivnosti na temu piva i pivske gastronomije započele su još u lipnju predstavljanjem ponude jela  pripremljenih s pivom u ponudi karlovačkih restorana.

Promocija akcije „Na pivo u Karlovac“ koju je provela TZ grada Karlovca na društvenim mrežama i online portalima generirala je vrlo dobre rezultate: 1.200.000 impresija oglasa, doseg od 210.000 ljudi, te 6500 klikova na web stranicu TZ grada Karlovca

Zahvaljujući naporima TZ grada Karlovca i provedenim promotivnim aktivnostima, web stranicu www.visitkarlovac.hr u kolovozu ove godine posjetilo je čak 23% više posjetitelja nego u istom razdoblju prošle godine.

Direktorica TZ grada Karlovca Marina Burić izjavila je ovom prilikom: „Ovu aktivnost proveli smo kao logičan nastavak suradnje s ugostiteljima na temu piva i pivske gastronomije. Izuzetno smo zadovoljni rezultatima koje je kampanja polučila, te je vidljivost Karlovca ostala na zavidnoj razini usprkos svim izazovima s kojima se susrećemo ove godine. Ova kampanja potvrdila nam je ono što smo i pretpostavljali, a to je da posjetitelji povezuju temu piva s Karlovcem. Pivo je snažan karlovački brand, dio našeg identiteta te je pravac u kojem i dalje moramo nastaviti promovirati naš grad.“

Ovo je bila lijepa akcija TZ grada Karlovca i dobra priča koju se može i dodatno upotpuniti. Svaki lokal uvijek može sudjelovati s nekom svojom ponudom, te smatram da se u Karlovcu mogu raditi takve akcije tijekom cijele godine, na primjer promotivne teme i ponuda po godišnjim dobima.“ Izjavio je Davor Brcković, vlasnik Porter’s Puba

Katarina Horvatović iz Kazališne kavane smatra da je ovo prva takva promotivna akcija za kafiće i barove osmišljena po uzoru na akcije koje su do sada provođene za restorane i gastronomsku ponudu. „Drago nam je da smo imali priliku sudjelovati u ovoj akciji i rado ćemo se odazvati na sve sljedeće akcije u organizaciji TZ grada Karlovca, te se nadamo da će ih biti još.“

Gradonačelnik Karlovca Damir Mandić zaključio je: „Turistička zajednica grada Karlovca i karlovački ugostitelji dokazali su da zajedničkim pristupom mogu doprinijeti dodatnoj vrijednosti poslovanja. Ovo je primjer kako ubuduće oplemeniti i razvijati naše manifestacije.“

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.