[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.8″][et_pb_row _builder_version=”4.4.8″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.8″][et_pb_text _builder_version=”4.4.8″]
Karlovac je tradicionalna pivska destinacija, te je promotivnom akcijom „Na pivo u Karlovac“ koja je održana od 20. kolovoza do 4. rujna 2020. nastavljeno brendiranje Karlovca kao kvalitetne gastronomske destinacije. Aktivnosti na temu piva i pivske gastronomije započele su još u lipnju predstavljanjem ponude jela pripremljenih s pivom u ponudi karlovačkih restorana.
Promocija akcije „Na pivo u Karlovac“ koju je provela TZ grada Karlovca na društvenim mrežama i online portalima generirala je vrlo dobre rezultate: 1.200.000 impresija oglasa, doseg od 210.000 ljudi, te 6500 klikova na web stranicu TZ grada Karlovca
Zahvaljujući naporima TZ grada Karlovca i provedenim promotivnim aktivnostima, web stranicu www.visitkarlovac.hr u kolovozu ove godine posjetilo je čak 23% više posjetitelja nego u istom razdoblju prošle godine.
Direktorica TZ grada Karlovca Marina Burić izjavila je ovom prilikom: „Ovu aktivnost proveli smo kao logičan nastavak suradnje s ugostiteljima na temu piva i pivske gastronomije. Izuzetno smo zadovoljni rezultatima koje je kampanja polučila, te je vidljivost Karlovca ostala na zavidnoj razini usprkos svim izazovima s kojima se susrećemo ove godine. Ova kampanja potvrdila nam je ono što smo i pretpostavljali, a to je da posjetitelji povezuju temu piva s Karlovcem. Pivo je snažan karlovački brand, dio našeg identiteta te je pravac u kojem i dalje moramo nastaviti promovirati naš grad.“
„Ovo je bila lijepa akcija TZ grada Karlovca i dobra priča koju se može i dodatno upotpuniti. Svaki lokal uvijek može sudjelovati s nekom svojom ponudom, te smatram da se u Karlovcu mogu raditi takve akcije tijekom cijele godine, na primjer promotivne teme i ponuda po godišnjim dobima.“ Izjavio je Davor Brcković, vlasnik Porter’s Puba
Katarina Horvatović iz Kazališne kavane smatra da je ovo prva takva promotivna akcija za kafiće i barove osmišljena po uzoru na akcije koje su do sada provođene za restorane i gastronomsku ponudu. „Drago nam je da smo imali priliku sudjelovati u ovoj akciji i rado ćemo se odazvati na sve sljedeće akcije u organizaciji TZ grada Karlovca, te se nadamo da će ih biti još.“
Gradonačelnik Karlovca Damir Mandić zaključio je: „Turistička zajednica grada Karlovca i karlovački ugostitelji dokazali su da zajedničkim pristupom mogu doprinijeti dodatnoj vrijednosti poslovanja. Ovo je primjer kako ubuduće oplemeniti i razvijati naše manifestacije.“
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]